ZAMÓW ONLINE I ODBIERZ W SKLEPIE  poprzez serwis internetowy www.komet.elblag.pl

Strona internetowa funkcjonuje jako serwis do rezerwacji / zamawiania towarów i nie jest sklepem internetowym. Umożliwia rezerwację / zamawianie towarów on-line w sklepie stacjonarnym Komet w Elblągu ul. Piaskowa 6 na zasadach określonych niniejszym regulaminem.

JAK ZAMÓWIĆ PRODUKT ON-LINE I ODEBRAĆ GO W SKLEPIE?

1.WYBÓR TOWARU

 Na stronie http://www.komet.elblag.pl/ znajdź interesujący Cię produkt. Na stronie każdego produktu znajdziesz niebieski przycisk [Dodaj do schowka]. Po kliknięciu możesz kontynuować zakupy albo wskazać [Schowek] i zobaczyć wszystkie dodane przez ciebie produkty.

Po zakończeniu wyboru towarów wskaż [schowek] i kliknij zielony przycisk [realizuj zamówienie]. Sprawdź ilość zamówionych towarów i kliknij żółty przycisk [zapytaj o towar], wpisz niezbędne dane kontaktowe i kliknij żółty przycisk [wyślij zapytanie].

Wyświetlone w Schowku towary, wraz z podaniem ich ilości oraz cen, stanowią skierowane przez Ciebie zapytanie do Sklepu o możliwość dokonania zamówienia tych towarów.

Sprzedawca poinformuje Cię o cenach zamawianych towarów oraz ich koszcie całkowitym. W przypadku towarów nie będących na stanie magazynu, sprzedawca poinformuje Cię o możliwym terminie realizacji dostawy.

2.POTWIERDZENIE ZAMÓWIENIA

Dane zawarte w wysłanym przez sklep potwierdzeniu "Zamówieniu klienta" (załącznik pdf) są podstawą do zarezerwowania tych towarów. Po otrzymaniu "Zamówienia klienta" sprawdź jego prawidłowość.

Potwierdź e-mailem zwrotnym chęć zamówienia towarów w treści wpisując „Potwierdzam zamówienie”. Zakup towarów następować będzie za cenę wskazaną w "Zamówieniu klienta".

Zamówienia klienta nie potwierdzone, będą anulowane w następnym dniu roboczym.

3.ZAPŁATA ZA TOWARY

Dostępne są formy zapłaty:

- gotówką lub kartą płatniczą w kasie Komet

- przedpłata przelewem na konto podane w " Zamówieniu klienta".

- sprzedaż na raty*

Przy płatności przelewem koniecznie proszę podać nr zamówienia KLIENTA ,otrzymanego od nas w potwierdzeniu zamówienia(e-mail lub SMS).

4.ODBIÓR ZAMÓWIENIA W SKLEPIE

Gdy towar będzie gotowy do odbioru w sklepie, otrzymasz kolejną wiadomość (przez e-mail oraz SMS) "Zamówienie nr ...gotowe do odbioru".

W ciągu 3 dni roboczych przyjedź do Sklepu w celu zapoznania się z towarem i zawarcia umowy zakupu.

W przypadku zapłaty przelewem na odbiór towaru masz 14 dni .

Gdy pojawisz się w sklepie po odbiór zamówionych towarów, nie zapomnij zabrać ze sobą numeru zamówienia. Sprawdzimy i wydamy Ci Twoje zakupy.

5.TRANSPORT

Organizujemy transport produktów zakupionych w naszym sklepie. Dostarczymy towar pod wskazany adres w dogodnym terminie i określonym przedziale czasowym. Sposób, koszt i termin dostawy uzgodnij ze sprzedawcą.

Transport na terenie Elbląga gratis.

6.Możesz zamówić towar, którego nie ma w katalogu na stronie serwisu Komet , korzystając z panelu [O Nas ] i [ Nasi dostawcy ]. Wybierając towar na stronie internetowej producenta należy zanotować dokładnie symbol towaru producenta, a następnie podać go w zapytaniu e –mail. Sprzedawca poinformuje Cię o cenie zakupu towaru, oraz o warunkach i możliwym terminie dostawy.

 

* Jeśli chcesz się dowiedzieć, jak uzyskać kredyt ratalny, albo masz dodatkowe pytania, proszę zadzwoń lub zgłoś się do Obsługi Klienta na terenie sklepu Komet.

Zwrot / reklamacja towaru

  1. Wszystkie towary wystawione do zamówienia w serwisie komet.elblag.pl są fabrycznie nowe, objęte gwarancją producenta lub jego autoryzowanego przedstawiciela na terenie Polski. Uprawnienia z tytułu gwarancji należy wykonywać zgodnie z warunkami zamieszczonymi na karcie gwarancyjnej i we wskazanej w niej sieci serwisowej. Listy punktów serwisowych znajdują się również na stronach producentów.
  2. Gdy składasz reklamację w okresie gwarancji, powinieneś dostarczyć produkt do sklepu. Wyjątek stanowią produkty, których charakter lub montaż uniemożliwia transport. W tym przypadku zgłoś jedynie reklamację - nasz sprzedawca poinformuje, jak będziemy dalej postępować.
  3. Konieczne jest również przedstawienie dowodu zakupu, oraz powinieneś dostarczyć kartę gwarancyjną.
  4. Wszelkie reklamacje rozpatrujemy zgodnie z przepisami prawa, w szczególności Kodeksem cywilnym oraz Ustawą o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej. Działamy zgodnie z naszą najlepszą wiedzą fachową i doświadczeniem, by uciążliwości związane z reklamacją produktu były jak najmniejsze. W każdym przypadku prosimy o kontakt z obsługą Klienta w sklepie Komet. Nasi sprzedawcy udzielą wszelkiej niezbędnej pomocy

Postanowienia ogólne

  1. Właścicielem serwisu komet.elblag.pl jest firma Komet Kosecki sp.j. Grupa SBS z siedzibą w Elblągu, przy ul. Piaskowej 6, NIP: 578-000-03-59, REGON: 170029753, KRS: 0000086067.
  2. Ceny i opisy towarów widniejące na stronie internetowej serwisu, stanowią jedynie informację handlową, a nie ofertę w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Charakter wiążący - na potrzeby zawarcia konkretnej umowy sprzedaży - zyskują ceny potwierdzone w przyjęciu zamówienia do realizacji przez Sprzedającego.